torsdag 11. oktober 2012

når et ønske går i oppfyllelse...

...et bittelite ønske

om en finværsdag på en fridag

 i dag er jeg i en slags ut av meg selv tilstand
bare fordi det er fint vær

tenk
jeg klarer nesten ikke å skrive

fingrene spretter dit de vil...

etter utallige regndråper 
har til og med jeg

den mest positive av alle (?)
(ha-ha-ha.... den var nesten morsom...)

gått tom for
superlativer rundt 
regndråpene


det har riktignok vært strålende dager
men da har jeg
vært på arbeid

heldigvis har andre gledet seg over
blå himmel og 
nydelige høstfarger


fantastiske 
høstbilder
har 
vrimlet 
på facebook og instagram og twitter og blogger

jeg har
sett alt dette vakre

tusen takk

men jeg
innrømme
at jeg er underernært på
nydelig høst
sånn 
helt
på ordentlig

det å få gå i den og snuse den inn

hva skjer så

jeg våknet i natt

tusen ganger
for

å se på stjernene

stjerner betyr at det ikke regner
det regner i alle fall ikke vann

da endelig lyset kom snikende
så jeg dette


jeg ble så glad

tenk

jeg har fri i dag
og kjæresten er hjemme
og selmahunden vil bare ut på tur

dagens ønske vil gå i oppfyllelse

for på yr.no
er det bare en stor
sol

kan det være sant at dette skal bli
min dag


hjertet mitt slår bare annenhvert slag

tenk
hjertet danser polka
bare fordi det er fint vær
og for at vi skal få komme oss ut på tur

det er så utrolig godt
å kjenne på denne 
enkle
gode følelsen

juuuhhuuuuuu

jeg gleder meg til denne dagen





 nå løper jeg og vekker kjæresten

jeg ønsker alle en nydelig dag!!!

6 kommentarer:

  1. Så deilig! Og så godt å kunne glede seg over hverdagens små gullkorn, -litt sol og godt vær! Ha en fantastisk dag, Marit! Unner deg det av hele mitt hjerte! :)

    Klem fra Magni

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Magni!! Dagen ble strålende, og nå sitter jeg her full av inntrykk og bittelitt sliten. Men den slitenheten er bare deilig <3 :-)

      Godeste klem til deg :)

      Slett
  2. Nydelig morgen du fikk Rakel.Bildene er helt utrolig vakre :)

    Tenker dere fikk en flott kjæreste dag:) Vi rakk også å nyte et par timer ute før jobb idag:))

    Har bare vært sååååå nydelig:)))

    Jillklem:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:)

      Og dagen var strålende fra A til Å, og da jeg måtte i hasteoppdrag til jobben i kveld, var det
      bare greit det også, for jeg hadde fått så masse god påfyll av den deiligste energi:)))

      Nå gliser jeg "helt rundt" og bader i bilder.... de kommer sikkert etterhvert:)))))

      Solklemmmm til deg og Nansen.... Selma ligger her ved min side..... bare fornøyd og litt sliten:)

      Slett
  3. å kor heldige dere har vert - eg også ...
    min tur vart ein sein ettermiddags tur --- i kuldegrader og lett snø her og der,
    men det gjør jo ingen verdens ting - for eg hadde med meg dei eg er mest glad i ;)

    lykke til med å finne tilbake Marit - eg jobber med eit finne tilbake monika prosjekt
    eg leiter og leiter - og håper eg finner

    monikaklemma

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Monika!!

      Disse deiligste dagene puttes i sekken - helt øverst - sånn at jeg kan titte på dem ofte:)

      Nå fortsetter jeg på min nye vei - som jeg trives godt på - til et bedre liv! Og jeg er så heldig at de som er glad i meg vil følge med:)))

      KlemMM

      Slett